Resultaten

Loyale klanten besteden 30% meer

klantenkaart maken Een goed loyaliteitsprogramma bestaat uit twee belangrijke elementen; erkenning en voordeel. Beide dragen bij aan de klanttevredenheid ten aanzien van uw bedrijf.

Tevreden klanten zijn een belangrijke graadmeter voor uw bedrijf. Het is makkelijker om de omzet te verhogen bij bestaande, tevreden klanten. Zij zijn uiteindelijk de ambassadeur voor uw bedrijf.

Ook uw klanttevredenheid verhogen?

Met de klantinformatie die u verkrijgt bij de uitgifte van de klantenkaart, kunt u middels ons online klanten/ marketingprogramma eenvoudig de klanten raadplegen. Bijvoorbeeld wat zij van uw bedrijf vinden. De klanten betrekken bij uw bedrijf zal bijdragen aan het verhogen van de klanttevredenheid. Tevreden klant zijn loyale klanten. En juist de loyale klanten zullen vaker terugkomen en meer besteden.

Het is uiteindelijk makkelijker om de omzet bij bestaande/loyale klanten tot 30% te verhogen dan dat u 30% nieuwe klanten aantrekt.

Loyale klanten

Loyale klanten creëer je o.a. met het aanbieden van een duidelijk en eenvoudig klantenkaart- programma. Als de klanten de voordelen zien van uw spaarprogramma zullen zij vaker terugkomen en uiteindelijk meer besteden.

  • Meer omzet
  • Meer inzicht
  • Meer loyaliteit

 

Klantenpas verhoogt terugkerende bezoekers

klantenkaart verhoogt terugkerend bezoek Met de inzet van een loyaliteitsprogramma op basis van een klantenkaart heeft u het perfecte instrument binnen uw bedrijf om klanten vaker terug te laten komen.

De klanten vullen voor het verkrijgen van de klantenkaart hun gegevens in. Klanten zijn bereid dit te doen als u aan kunt tonen dat deelname voordeel oplevert. Deze klantinformatie geeft u de mogelijkheid om gericht met de klanten te communiceren.

U kunt ze op de hoogte brengen van acties welke eventueel gekoppeld zijn aan het spaartegoed op de kaart. Nodig de klant uit naar uw winkel. Door het creëren van dit soort nieuwe verkoopmomenten is het mogelijk om de omzet per klant te verhogen.

Laat MAKS voor u een automatische verjaardagmailing inrichten. Bied uw jarige klanten in deze mailing een cadeautje welke in de winkel opgehaald kan worden. Zo creëert u eenvoudig een nieuw verkoopmoment. Klanten zullen zich gewaardeerd voelen als u ze feliciteert op hun verjaardag. Dit draagt uiteindelijk bij aan de klanttevredenheid. Vele ondernemers maken al gebruik van onze automatische verjaardagmailing.

tien duizenden e-mails zijn al verzonden via ons online klanten/marketingprogramma. Allen in de huisstijl van de desbetreffende onderneming. Duizenden extra verkoopmomenten zijn gecreëerd met de inzet van ons klantenkaartprogramma.

Laat ons ook voor uw nieuwe verkoopmomenten creëren middels een verjaardagmail in uw eigen huisstijl. Of een actie die u eenvoudig naar uw kaarthouders kunt communiceren.

Loyale klanten

Met de inzet van uw eigen klantenkaartprogramma creëert u makkelijk loyale klanten. Loyale klanten komen vaker terug en besteden meer.

  • Nieuwe verkoop
  • Klantentevredenheid
  • Meer omzet