Support

Op deze pagina vind u de meest gestelde supportvragen. Verder kunt u hier diverse programma’s downloaden.

  • Wat betekent; 'terminal synchroniseren'?

    Iedere keer als u punten op -of afboekt worden deze zogenaamde transacties opgeslagen in de terminal. De transactie kunt u vervolgens verzenden naar het online klanten/marketing programma MAKSCRM. Dit verzenden noemen wij synchroniseren. De melding in de terminal dient als herinnering. U kunt op de rode knop drukken om deze melding weg te krijgen. Let wel! Bij 2000 transacties is de terminal vol. U moet dan synchroniseren.

  • Wat betekent de melding; 'fout 3 bij maken verbinding'?

    Er vindt geen communicatie plaats tussen de terminal en de computer. Dit komt waarschijnlijk omdat de juiste communicatie poort niet geselecteerd is. Kijk in de handleiding van de terminal om de juiste poort te selecteren. Neem eventueel contact op met de helpdesk om te kijken of u de laatste versie van de synchronisatie software heeft. Deze is te downloaden van de website.

  • Wat betekent de melding 'onbekende kaart'?

    Onbekende kaart is een melding die verschijnt als de kaart bij een vorige transactie te snel uit de terminals is gehaald. De kaart is dan niet meer te lezen. In de nieuwste versie van onze terminal software is deze kaart vaak nog te herstellen. Is dit niet meer mogelijk dan dient u een nieuwe kaart uit te geven aan uw klant. Zorg ook dat u de kaart in uw online klantenkaart/marketingprogramma vervangt.

  • Wat moet ik doen als iemand zijn kaart kwijt is of een kaart kapot is?

    U moet er allereerst voor zorgen dat uw terminal gesynchroniseerd is zodat alle gegevens in uw MAKSCRM account up to date zijn. Als u ingelogd bent in uw MAKSCRM account kunt u de desbetreffende kaarthouder opzoeken. U kijkt hoeveel punten er op de kaart staan. Deze punten neemt u over op een nieuw uit te geven kaart. Vervolgens vervangt u de kaart in het CRM. Dit doet u via de menu optie ‘kaart en transactie’. Heeft u hier nog vragen over neem dan contact op met onze helpdesk.

  • Wat moet ik doen als mijn Klantenregistratieformulieren op zijn?

    U kunt een mail sturen naar MAKS met het verzoek om nieuwe formulieren te leveren. Als u ze dringend nodig heeft dan kunt u ze onderaan deze pagina downloaden.

Antwoord niet gevonden?

MAKS is er voor u, iedere dag! Kortom, MAKS adviseert u op weg naar meer loyale klanten,

Belt u gerust. 088 6386262

Downloads:

Synchronisatie-software
Kabel-driver